Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Ucapan Ulang Tahun Untuk Rekan Kerja Bahasa Sunda

Buat sobat yang punya rekan kerja orang sunda suda sewajibnya untuk memberikan ucapan selamat ulang tahun dalam bahasa sunda. Bila anda bukan orang sudna maka sobat membutuhkan referensi ucapan ulang tahun untuk rekan kerja bahasa sunda untuk membuat ucapan dalam bahasa sunda.

Sobat gakperlu khawatir karena pada saat ini sobat sudah berada di dalam website yang tepat karena di dalam website ini terdapat berbagai macam ucapan ulang tahun untuk rekan kerja bahasa sunda yang unik dan bagus pastinya.


Referensi ucapan ulang tahun untuk rekan kerja bahasa sunda dari website ini bisa anda utarakan kepada rekan kerja anda yang berasal dari sunda. Tidak hanya itu saja di dalam ucapan-ucapan selamat ulang tahun dari website ini pastinya akan membuatnya senyum-senyum.

Ucapan Ulang Tahun Untuk Rekan Kerja Bahasa Sunda Terbaru

Bila sobat sedang menacri ucapan ulang tahun untuk rekan kerja bahasa sunda yang bagus, unik dan juga berwarna bisa sobat dapatkan dari referensinya di bawah ini.
Senang ultah ka sobat. Kuring bakal salawasna neneda yén poé anjeun dina mangsa nu bakal datang salawasna brings harepan anyar keur anjeun. Sanajan loba halangan tempatna payun, inget kuring bakal salawasna jadi aya pikeun anjeun. Senang ultah ka pasangan abdi.
Ngaronjatna umur anjeun teuing heubeul anu sarupa ngurangan. Tapi ulah nyieun sakumaha kalemahan, anjeun kudu jadi kuat dina hirup kahirupan kana tangga ka kasuksésan anjeun. Mungkin dewa salawasna melimpahkanmu kado na hirup lila ka anjeun sasama prajurit.
Senang ultah sobat ... Mugi dinten anjeun engké happier hareup jeung harepanana sanajan aya sababaraha halangan, anggap ieu ngan hiji sidang jang meberkeun nguatkeun iman anjeun sarta mudahan sagala kahadéan sareng anjeun sobat.
Baca Juga : Ucapan Ulang Tahun Untuk Rekan Kerja
Pikeun sobat pangalusna abdi, senang ultah ka anjeun. The up na downs kami geus ngumbara babarengan, sarta mudahan hiji poe urang cicing babarengan pikeun jadi sobat nu sok supportive, salawasna kuring sobat bingah dupi gusti salawasna ngaberkahan unggal hambalan anjeun nyandak dina kabagjaan jeung duka.
Senang ultah ka sobat. Poé ulang anjeun, kuring neneda ka pangalusna keur anjeun. Ku kituna nu salawasna jadi sobat pangalusna mah bakal neruskeun bet kitu dugi kami umurna. Sakali deui, senang ultah ka sobat